Σάββατο 7 Απριλίου 2012

..ολοκληρο ή απλα ενα κομματακι???

...ναι..σε σένα μιλάω..σε σένα που αναρωτιέσαι τι κάθομαι και κάνω νυχτιάτικο..λοιπόν άκου να δεις τι μπορεί να σου ξυπνήσει ένα και μόνο τραγούδι..άκουγα που λες-ναι είπαμε!!ΕΣΥ!-της εντελώς "αταλάντου και αφώνου γωνία" αλλά κατά τα άλλα συμπαθέστατης Lana..αυτής μωρέ..της Del Ray..που ας μη σχολιάσω το ονοματάκι γιατί θα μακρηγορήσω..το..Born To Die..Ξάφνου συνειδητοποιώ πως τελικά από οοοοοόλο το κομμάτι,μου αρέσει μόνο ένα σημείο.. φυσικά όταν με ρωτούν αν μου αρέσει εγω απαντάω "ναι!!μου αρέσει !!".. αλλά λέω ψέμματα.. ακόμα και σε μένα..δε μου αρεσει ολόκληρο..μου αρέσει ένα και μόνο σημείο..
.. τελικά τι κάνω??μου αρέσει ή όχι?? μπερδεύτηκα..
..δεν σου χει συμβεί? όχι πες αλήθεια..να σου αρέσει κάτι αλλά όχι ολόκληρο.. ένα κομμάτι του και απλά στο τέλος να δέχεσαι και τα υπόλοιπα μέρη του απλά και μόνο επειδή σου αρέσει ένα κουουτσικο τόσο δα κομμάτι..να κοροιδευεσαι και να κοροιδευεις στην ουσια γιατι?ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ??ΓΙΑ ΕΕΕΝΑ ΚΑΙ Μ Ο Ν Ο  ΚΟΜΜΑΤΙ??..πφφφ..
..και αν τελικά το μυαλό παίζει περίεργα παιχνίδια και αυτό δεν μου το κάνει μόνο στα τραγούδια??...αν κάνει το ίδιο στις σχέσεις.??.στο φαγητό..??..στο γλυκό??στη διασκέδαση??... εγώ πως θα ξεχωριζω τελικά αν μου αρέσει ή όχι??..
...πως μπορώ βρε αδερφέ να πετύχω το τέλειο??..και αν το πετύχω, πού ξέρω ότι στο μυαλό αρέσει το σύνολο και όχι κάποιο κομμάτι και απλά συμβιβάζεται??..
... τελικά ξέρεις τι?... κατέληξα....αν το μυαλό μου με κουράζει παίζοντας διάφορα παιχνιδάκια τετοιου τύπου.. εγώ θα ακούσω τη καρδιά.. αυτή πάντα θα γνωρίζει καλύτερα..
.. γιατί ..
.. μόνο με τη καρδιά βλέπεις καθαρά..την ουσία δε τη βλέπουν τα μάτια..
.. καλά τα λέει ο Αντουάν..και προσεχε..να χεις τα ματια σου 14..
..ΑΛΛΑ ΚΛΕΙΣΤΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αττικές Καλοκαιρινές Κυριακές

ο κοσμάκης στις ακτές να ξεφορτώνεται βδομάδες και η ρόδα που πλένει τις κλωστές ησύχασε. θα μπορούσα με τα χέρια να σου δείχνω το νερ...