Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

Δυστυχώς YOLO

   Και που λες, έφτασε και ο Σεπτέμβρης.Δεν ξέρω γιατί αλλά εγώ τον απολογισμό του χρόνου τον κάνω τέτοια εποχή.Όχι στο κλείσιμο μαζί με όλους.
   Θες γιατί έχω μείνει στα σχολικά μου χρόνια όπου η "χρονιά" ξεκινούσε εντός ολίγων ημερών,θες γιατί εκεί στα τέλη του Δεκέμβρη είναι οι γιορτές και δεν με λες και multitasking για να καταφέρω να διαχειριστώ στολισμό δέντρου, δώρα , έξοδα, γαλοπούλες, ρεβεγιόν ΚΑΙ απολογισμό!!
   Όπως και να χει δεν το πολυέψαξα.Ξεκίνησα να κάνω τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να αποδώσει αυτή η ανασκόπηση. Τα έβαλα λοιπόν όλα κάτω, τα μέτρησα, τα ζύγισα και κατέληξα.Είμαι ο πιο αναβλητικός άνθρωπος που έχω γνωρίσει.Αλήθεια σου λέω..Ακόμα και αυτή την εξομολόγηση την είχα προγραμματίσει για 31/08. 5 έφτασε ο μήνας.Θα μου πεις σιγά την αναβολή.Χμ.
   Τα χειμωνιάτικα έχουν περίοπτη θέση στο βεστιάριο από πέρσι. Παλτό μαγιό στην ίδια θέση και όλα αυτά γιατί είπα "άστο αύριο".
   Το γάλα στο ψυγείο έχει λήξει από τις 25/08 και κάθεται εκεί ανενόχλητο μέχρι να μου έρθει εμένα η όρεξη να το πετάξω.
   Μη νομίζεις όμως ότι μένω σε αυτά τα απλά καθημερινά.Οοοοοοοχι.
   Στα 23 μου ήθελα να μάθω Ισπανικά. 30 παρα 10 έφτασα και ακόμα sí no fuego (λόγω ζωδίου) και amor ξέρω να λέω.
Ήθελα να κάνω σεμινάρια ζαχαροπλαστικής στα 25.Προχθές μου κόλλησε το κέικ στη σιλικονάτη φόρμα.Μη με ρωτάς πώς. Ήταν η κακιά η ώρα.
Ήθελα να ξεκινήσω διατροφή και γυμναστική και κατέληξα να τρώω το παραπάνω κολλημένο κέικ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΟΡΜΑ για να μην πάνε τσάμπα τα υλικά.

ΩΣ ΕΔΩ όμως. Πιστεύουμε πως διαθέτουμε πολύ περισσότερο χρόνο από όσο στην πραγματικότητα έχουμε.
Μην αργείς να στείλεις το μήνυμα σε εκείνη τη κοπέλα που γνώρισες εχθές στο μπαράκι που βγήκες με τα παιδιά μήπως σε παρεξηγήσει και σε θεωρήσει λιγούρι. ΣΤΕΙΛΕ.ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.
Μην αφήνεις το καλό σου φόρεμα για ιδιαίτερες περιστάσεις.Σήμερα είναι μια όμορφη μέρα.ΒΑΛΤΟ.
Μην αφήνεις το ταξίδι που θέλεις να κάνεις για του χρόνου μήπως βρείς κάποιον να έρθει μαζί σου.ΚΛΕΙΣΕ ΕΙΣΙΤΉΡΙΑ ΤΩΡΑ.
Μην περιμένεις το μεσημέρι για να φάς ενω πεινάς απο τις 11:30.ΦΑΕ ΤΟ ΜΠΕΡΓΚΕΡ.
Μην αφήνεις τους δικούς σου χωρίς τηλέφωνο για να πάρεις το σουκου που θα χεις χρόνο.ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ.

Κάνε όσα θέλεις και αγαπάς σήμερα.ΟΧΙ άυριο.Το αύριο άφησε το να έρθει να φέρει καινούργια θέλω.Νέες ανάγκες.Νέα όνειρα.
Ζήσε το τώρα.Γιατί φίλε μου..δυστυχώς YOLO ( Υou= εσύ , Οnly= μόνο , Live= ζείς , Οnce= μια φορά )

Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αττικές Καλοκαιρινές Κυριακές

ο κοσμάκης στις ακτές να ξεφορτώνεται βδομάδες και η ρόδα που πλένει τις κλωστές ησύχασε. θα μπορούσα με τα χέρια να σου δείχνω το νερ...